Despre copiat in ecommerce

Stephen Woods, Amazon cat, Flickr

Văzusem zilele trecute pe cineva foarte indignat că un anume magazin online ar copia de la eMag ideile de user experience și design site.

La prima vedere este foarte corect și argumentele sunt foarte in favoarea acestei concluzii.

Dar la ce concluzie am ajuns și eu lucrând de curând în afara liderului autoritar pe segment este că pe orice piața unde este un jucător autoritar liderul este urmat, nu copiat.

Așadar liderul duce munca de A/B test, liderul trebuie să își asume inovația și educarea, chiar cu prețul copierii de la jucători mai mici.

Și mai e o chestie. Nu exista idei originale pe scară largă. Totul e o copie. Când un lider autoritar copiază de la un jucător mai mic…nu este vizibil și cred că se întâmplă mult mai des decat am vrea sa credem (exemplul Facebook care implementează, nu neapărat inovează).

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*