Vorbeam seara asta de filme, ce mai e pe Netflix, și îmi aduc aminte că nu am mai intrat în platforma de filme de când am terminat noul sezon din Narcos. Intru și ce să vezi – avem un nou membru în familie, Ozgur, care pe lângă profilul activ a mai creat și un profil cu o denumire sugestivă. Să nu schimb parola. Semn că avea parola în format text.
Netflix m-a avertizat acum ceva vreme că nu e ceva în regulă cu contul meu – nu am avut timp să mă uit care e faza.
Ce pot să zic, nu că mă deranja Ozgur, și-a făcut chiar un profil separat și nu a intrat pe cele existente, dar nu poți să intri la mine în casă fără să mă întrebi. Îmi pare rău, Ozgur, nu a fost nimic personal, dar nu ne cunoaștem!
În rest, Netflix, după topicul ăsta de pe Reddit, pare să aibă niște issue-uri interesante. Așadar, s-ar putea ca Ozgur să mai stea pe lângă mine o vreme.
Mie mi-a schimbat si adresa de email. Si la asistenta la netflix nu raspunde nimeni…Imi puteti da un sfat?
Aceeași problema am avut-o și eu. M-am trezit cu un cont in plus pe nume Cristi. Mi-am schimbat parola. Sa vedem acum…
Buna, tocmai am aflat ca ieri mi s-a schimbat adresa de e-mail, parola si tipul abonamentului de pe netflix. Cum le pot recupera?
@Daniela Foloseste https://help.netflix.com/ro/node/65674
Este un serviciu de asistenta online. Sau suna la 0800-672-120
Si eu sunt in aceeasi situatie si incerc acum sa o remediez
M-am trezit si eu cu mailul si parola schimbate si limba spaniola. Un IP din Ecuador a facut asta. Toate profilele au fost redenumite, nu sterse.
Am sunat la asistenta Netflix si s-a rezolvat. M-au asigurat ca hackerul nu a avut acces la datele bancare.
Va salut.
Si eu am avut probleme cu Netflix, in data de 28 Noiembrie 2018 am inchis contul si in data de 3 Mai 2019 cineva la reactivat si a redenumit toate profilele.
Grav este faptul ca a platit abonamentul din banii mei, a avut acces la contul de paypal care era conectat la un card bacar.
Doresc sa stiu daca sunt persoane care au facut demersuri in instanta penru aceasta frauda.