Comanda Online la Carrefour

M-am bucurat foarte mult cand am auzit ca cei de la Carrefour au lansat o platforma de pe care poti sa comanzi online cam orice produs din sortimentatia lor.

Ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca pot sa iti efectueze livrarea in intervalul orar 19-22.

Am trimis ieri o comanda si iata experienta mea 😉

comanda online carrefour
comanda online carrefour

Puncte tari:

  • sortimentatie, preturi ok
  • livrarea se face cu Fan Courier, masinile sunt cobranduite – semn de colaborare lunga si intentii de dezvoltare, sunt alti baieti la Fan Courier care fac livrarea (anterior am avut mari probleme cu un curier de la Fan care se face ca livreaza sambata in Pajura)
  • ambalarea se face atent, cu cap, in pungi separate, in functie de departamentul din care sunt produsele
  • pe langa ambalare, baietii de la Fan Courier au niste lazi speciale si altele frigorifice
  • livarea se face la usa si nu la scara blocului (am comandat vreo 24 litri de apa, suc, bere, samd)
  • din ce am observat, chiar daca am avut 45 produse diferite nu au facut incurcaturi (ma rog, comandat ardei 500 grame, primit de 1kg, facturat 500grame)
  • legumele sunt bine alese, cred ca e si PR ce fac ei acum 😉

Puncte slabe

  • site-ul se misca foarte greu, m-am chinuit ceva pana sa finalizez comanda
  • nu poti comanda produse care se cantaresc la suta de grame (gen 300 grame masline, branza), sper sa imbunatateasca acest aspect cand volumul de comenzi va fi mai mare
  • nu poti comanda carne/peste proaspat, relativ de inteles
  • vreo 2-3 produse nu au fost pe stoc (oua de un anumit fel, as fi preferat un apel telefonic si schimb cu produs similar pret/gramaj). Primit scrisorica ca diferenta de bani va intra inapoi in cont, destul de neplacut sa blochez banuti (chiar daca e vorba de 10-15-20 lei)

Momentan platforma Carrefour Online este in beta/teste, inca se optimizeaza fluxuri (curierul m-a sunat la 16 daca poate veni, am ales livrare dupa 19+, a fost insa ok), curierii care livreaza au doar pachete pentru Carrefour, numarul de comenzi nu este foarte mare – cred ca e o chestie de incredere pe moment.

Mi-ar placea daca as reusi in platforma sa imi configurez cateva produse recurente pe care sa le adaug by default la comanda (gen hartie, saci de gunoi, detergent vase etc)

Voi reveni cu comenzi 🙂

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

9 comentarii

  1. e normal sa se faca doar in zone cu populatie mare, nu puteau sa se arunce direct in toata tara, nu stiau daca va merge faza, educatia noastra in online..etc.

  2. oricum e foarte faina ideea lor! avand in vedere ca azi nu mai avem timp nici sa respiram… pacat ca au facut treaba asta doar in bucuresti si nu si in alte orase!

  3. Dacă vreun hypermarket, supermarket (ce-o fi el) se apucă de livrări calumea și în Galați, voi fi un client fidel.

    Sunt convis că mulți pot implementa ideea de shop online pentru un hypermarket, dar pur și simplu nu se dorește.

    Simplu. Pentru că atunci când faci cumpărături online ești mult mai atent la buget și la ce pui în coș, pe când, atunci când ești direct la cumpărături te trezești că pui în coș și produse pe care nu aveai în plan să le cumperi și iată cum îți depășești bugetul.

    Ăsta e și unul dintre conceptele care stau la baza super/hypermarketurilor încă de la apariția lor și până acum.

  4. Buna seara,

    Experienta mea cu Carrefour online……….
    Am comandat un telefon, am ales intervalul orar si ziua (chestia cu intervalul orar care mi s-a parut superba). Am asteptat, am asteptat…. a trecut intervalul orar si am inceput sa dau telefoane, peste telefoane. S-a sinchisit , in final o tipa sa se ocupe. Erau mirati ca nu m-a sunat curierul ca sa comunice intarzierea. Au dat in final de curier, avusese necazuri in trafic si cate si mai cate. Bun-simt nu a avut , sa sune si sa spuna ca nu ajunge, si asta nici dupa atatea sesizari pe care le-am facut. Nu eram absurda ca sa nu aman pe a doua zi, daca stiam ca are probleme. Dispecera Carrefour e cea care s-a scuzat, intr-un final, pentru el, desi la fiecare conversatia m-a asigurat ca voi vorbi direct cu curierul, care ma va suna. Daca aveam flori sau mancare pentru un eveniment? Sau ei selecteaza pachetele, livram ce ne convine sau ce consideram noi ca are prioritate? Maine urmeaza sa primesc telefonul, cel putin asa m-a asigurat dispecera. Rusine pentru Fan Courier, nu-si educa angajatii. Nu stiu daca voi mai comanda de pe Carrefour online sau voi mai recomanda magazinul asta. Daca nu-si rezolva problemele cu livrarea…. Repet , m-a deranjat nesimtirea si nu amanarea.

1 trackback / pingback

  1. Carrefour si-a lansat platforma de vanzare online - Pagina 3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*