Cineva mi-a furat datele cardului

La fix cu articolul cu limitarea plăților cash, ieri am primit o notificare că am de confirmat o plată în…TikTok.

Eu nu folosesc TikTok și cu atât mai puțin să plătesc ceva pe TikTok, reclame sau ce s-ar mai putea plăti acolo.

Tranzacția nu a fost mare, de vreo 40 lei, dar a venit și în lire turcești. Noroc cu 3D Secure-ul.

Am rejectat plata și am blocat cardul instant.

Culmea e că mi-a fost compromis cardul pe care îl folosesc cel mai puțin. Și de pe care am făcut plăți doar la o mână de comercianți.

Este prima dată când țin minte că un card mi-a fost compromis. De regulă sunt super atent cu plățile și nu am nici cea mai vagă idee

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

5 comentarii

    • Cardul clonat pe la vreun bancomat unde am făcut plăți, vreo scurgere de date pe altundeva unde am făcut plăți online…? Habar nu am. Am anunțat banca care mi-au și răspuns:

      Dorim sa te informam ca din verificarile efectuate, cardul pare compromis. Acesta a fost emis in 2018 si de atunci probabil ca datele plasticului au fost compromise in mediul online, la unul dintre comerciantii la care ai tranzactionat in trecut.

      Astfel, te rugam sa ai in vedere ca poti solicita reemiterea acestuia direct din aplicatia Online Banking, accesand meniul Tranzactionare – Detalii si servicii – Administreaza cardul de debit – Inlocuire card.

      In masura in care nu recunosti anumite tranzactii poti completa formularul de refuz la plata din Online Banking, meniul Tranzactionare – Detalii si servicii – Administreaza cardul de debit – Cerere de refuz la plata.

      De asemenea, mentionam faptul ca termenul de initiere a refuzului la plata este de 120 de zile calendaristice de la data autorizarii tranzactiei reclamate.

    • O să vrei și tu limitarea plăților cash până te trezești cu cardul pe care încasezi compromis 😉

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*