Impropriu spus ce as dori de la blog, daca ar fi sa ne bazam pe obiective masurabile. Gabriel Ursan insa mi-a lansat aceasta provocare, sa spun ce as dori de la blog.
Hai sa vedem:
- Vreau sa scriu mai mult despre marketing afiliat. Mai relevant si cu informatii concrete, cum o face Serban. Totusi, inca mi-este dificil cum sa fac asta, fara a aminti de sume castigate si mai ales de sume investite. Ma voi mai gandi 🙂
- Doresc sa nu mai scriu de rau. De nimeni. Am invatat the hard way ca critica, indiferent ca e constructiva – nu e binevenita atunci cand nu merge direct la sursa si implica accesul publicului larg la informatiile care nu trebuie sa iasa.
- Voi termina Tutorialul pentru Google Adwords – o resursa excelenta pentru cei mai noi in aceasta forma de promovare. Momentan am ales cei doi castigatori si ii dam drumul live cu experimente, doar sa fie si Sorin mai putin ocupat din calatoreala 🙂
- As dori ca blogul sa devina un catalizator pentru imaginea mea. Poate invat si eu cum se procedeaza in brandingul personal 🙂
Nu am obiective in unici, afisari – pe un blog personal – care nu se vrea altceva decat agenda mea publica – ar fi impropriu sa lucrez in directia atragerii de vizitatori.
In schimb, leapsa asta ar fi interesanta sa o dau mai departe spre Sorin, Dorin si Adrienn.
Te urmăresc de ceva vreme și pot să spun că în ciuda faptului că tu spui că vrei să „înveți cum se procedează în brandingul personal” , ai facut asta deja prin multe articole scrise aici pe blog. Citind articolele tale pot trage o concluzie despre experiența ta cu Adwords si marketing afiliat. Aș fi curios să știu ce părere ai despre legătura dintre social media și marketingul afiliat.
@Florin
Eu nu sunt fanul promovarii prin retelele sociale, insa se pare ca pentru multi e mina de aur 🙂
Tu crezi in markenting-ul afiliat la noi ? Mie mi se pare doar o metoda pentru altii sa-si faca reclama gratis…