Canalele de Youtube cu mai puțin de 10.000 vizualizări nu mai pot afișa reclame

Într-o mișcare pe care probabil cei de la Google vor să o afișeze brandurilor care au retras publicitatea din inventory-ul Google, compania a anunțat că pe canalele de Youtube cu mai puțin de 10.000 vizualizări nu se mai poate opta pentru afișarea de reclame.

Prin această restricție Google cumva încearcă să limiteze problemele greu de controlat prin afișarea de reclame pe canale noi care ar fi cumva questionable.

Din punctul meu de vedere e praf în vânt, dar tot e un început.

De ce praf în vânt? Pentru că poți să ai câteva milioane de views și tot poți să produci – la un moment dat – un video care ar leza vreun brand pentru varii conotații.

Bineînțeles, dacă aș avea soluția pentru această situație – aș trimite-o celor de la Google sau aș posta un articol pe blog, dar hey – nu am soluția pentru a preveni asta. Și nici nu văd cum se va găsi o soluție reală și rezonabilă pentru publisheri, advertiseri și platformă deopotrivă.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*