Calitate peste cantitate, dar nu întotdeauna

Uite aici un articol foarte bun cu privire la sfaturi în redactarea de conținut pentru medii digitale.

Articolul spune în mare că nu mai merită să investești în content mediocru, ci mai bine te focusezi pe mult mai puțin conținut, dar mult mai bine lucrat. Să luăm exemplul unui magazin online, în loc de 100 categorii lucrate mediocru, poate ar avea sens mai bine să lucrezi 10 categorii așa cum nimeni altcineva nu a lucrat acele categorii. Și atunci rămâi recunoscut pentru acele 10 categorii de produse la care oricum ai și expertiză și îți dorești și să le vinzi.

Nu suntem toți eMAG să avem o armată de oameni pentru indexare și nici nu avem armata de vendori care vin ei cu conținutul gata disponibil pe feed.

Specialiștii în conținut încă nu sunt apreciați

În plus, agențiile de content se numără pe degete, iar resursele interne ale tuturor pentru a redacta conținut util sunt finite. Câți oameni de conținut știți în România? Este că sunt puțini?
Este că majoritatea sunt sub-plătiți și fac asta temporar, până găsesc ceva mai bun?

Content it’s rapidly […] getting harder and harder and harder every single passing year. So much so, that it almost doesn’t make sense to even bother with content marketing unless you can be the best of the best.

Din păcate conținutul bun și valorificarea oamenilor buni pe conținut (mai ales de produs) încă sunt mult prea ignorate în mediile digitale. Poate o să ne apucăm de conținut când Google Ads și Facebook Ads se vor automatiza complet și ne vom da seama că inputul uman este cel mai valoros 🙂

Mă întreba Ralu dacă vreau să scriu pe blog despre aspirator sau șterge pozele. I-am spus că nu, că a scris Radu un review care cuprinde tot. M-a întrebat de televizor, i-am spus că a spus despre el tot deja Buhnici. Cu ce aș putea veni în plus care să merite timpul investit?  Dar dacă aș fi un magazin online, zău că aș face și a mia poză la produs și aș scrie toate detaliile și întrebuințările care au fost catalogate drept nesemnificative de către toți competitorii. Pentru că nu mai e important să ai conținut util, important e să ai cel mai util și complet conținut. Câteodată merită, câteodată sunt niște lupte la care nu te prezinți, că sigur le pierzi.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



1 Comment on Calitate peste cantitate, dar nu întotdeauna

  1. Pai da, dar Buhnici mai da fail, mai zice o prostie cand face volum. Anul trecut pe TV-uri am gasit cateva in care zicea de optiuni care nu exista sau de android care nu e disponibil pe TV. E evident ca greseala e omeneasca, dar din 2-3 review-uri omul se poate hotari si trage alte concluzii. Una e sa insiri specificatii, alta e sa zici parerea despre cum ai folosit produs x. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*