Cadența reclamelor pe online pare să fie în creștere vizibilă cu ochiul liber pe platformele mari

Scrollam zilele trecute într-un moment pe Facebook și sesizam că o dată la 3-4 postări aveam câte o reclamă. Întreb în stânga, întreb în dreapta, pare că există o frecvență a ad-urilor care variază de la utilizator la utilizator, dar cel puțin pe mobile Facebook livrează un ad la câte 4-6 postări.
Restul conținutului este după cum reacționează aparent fiecare utilizator. Fie content video, fie content text, poze cu pisici sau ce altele mai reușește să grupeze Facebook.

Același lucru se întâmplă și în Youtube. Încerc să stau cu un playlist de pe youtube în mașină, dar devine enervant ca la fiecare videoclip nou să îți apară o reclamă de vreo 30 secunde. Iar dacă sunt la volan, nu pot să dau skip. Așa că rămân mai nou mai mult la radio și spotify.

În Google Search pe multe nișe deja este absolut imposibil să ai un control foarte bun pe Impression Share. Pe niște competitive, dacă nu licitezi neprofitabil, nu reușești să te afișezi la toate căutările, motiv pentru care probabil apar ad-uri mai vizibile.

Și atunci firesc că există o tendință de creștere a cpc-urilor, firește că avem tot mai puțin content livrat organic.

În rest, este normal ca anumiți utilizatori să fie mai bombardați de reclame decât alții, funcție de competitivitatea advertiserilor de pe grupa de interese a fiecărui individ.

Acum un an am scris despre aglomerarea generală a conținutului, astăzi pare că văd o problemă în aglomerarea de frecvență a reclamelor.

În rest, dacă te uiți pe site-urile publisherilor mari, AdBlock i-a calmat pe mulți și formatele intruzive au mai dispărut, iar mobile-ul îndeamnă nativ la o responsabilizare a numărului de reclame afișate. Deci se mută tot mai multe bugete în platformele mari și pentru ușurința livrării, dar și a inventory-ului mai mare pe care îl oferă prin frecvență crescută.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!



1 Comment on Cadența reclamelor pe online pare să fie în creștere vizibilă cu ochiul liber pe platformele mari

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*