
eMAG pare că schimbă comunicarea generală dintr-un sentimental „Bucurie la cutie” sau „Online va fi mereu simplu” în „Găsești mai mult decât crezi”.
Comunicarea pe gamă de produse nu este un concept nou la eMAG, dar până acum era sub umbrela bucuriei și a emoției.
Rămâne de văzut dacă va fi o comunicare sau este doar un punct dintr-o umbrelă mai largă de comunicare, că este foarte interesantă inducerea căutării sub logo.
Țin minte, acum vreo 5-6 ani căutarea pe eMAG era atât de slabă încât dacă aveam nevoie să găsesc un anume produs, intram pe google cu operatorul site:emag.ro nume produs.
Astăzi mai fac asta cu celelalte 99% site-uri din România 🙂
Păreri?
Îmi place cum merge căutarea de la Evomag. 🙂
E vorba de emag nu evomag.
@Sorin, dădeam ca exemplu Evomag în ideea că Emag nu sunt singurii pe piață care fac asta.
Claudiu a scris
„Astăzi mai fac asta cu celelalte 99% site-uri din România 🙂”
Și am vrut să arăt că mai sunt și alții. 🙂