Râdeam zilele astea că voi începe să mă îmbogățesc din Adsense dacă continuă toată treaba asta cu Black Friday. Practic, pe aproximativ același trafic, am început să câștig patru euro în loc de un euro pe zi.
Și revin aici la presiunea pe sumele licitate în PPC.
Practic, bid-urile au crescut de vreo 4 ori și se aruncă sume uriașe în promovarea plătită pe display. Sunt curios ce va fi vineri, deși cred că în astfel de zile nici machine learning-ul de la AdWords nu știe să adapteze atât de bine sumele licitate minim.
Mă întreb cum ar fi fost dacă toată piața ținea deodată Black Friday în zilele internaționale. Ar mai fi adăugat ceva la bid-uri? Cu siguranță. Astfel, practic prin devansarea evenimentului de reduceri, s-a salvat un cost de marketing, cât de minim o fi acela.
Nu stiu, mie nu mi se pare ca a crescut foarte, foarte mult. Normal, e concurenta, dar si mult prea mult trafic. Enorm de mult…