
Zilele trecute Google a anunțat că lucrează și ei la un fel de chatbot, rival pentru ChatGPT – numit Bard. Bard ar fi deja în testare la anumiți useri ai casei Google. Proiectul lor conversațional LaMDA nu este neapărat ceva nou pentru industrie.
Mă rog, povestea a fost tastată pe tot internetul, nu intru în detalii. Mi-a atras însă atenția cam ce felie mușcă Google din această posibilă integrare.
“Soon, you’ll see AI-powered features in Search that distill complex information and multiple perspectives into easy-to-digest formats, so you can quickly understand the big picture and learn more from the web: whether that’s seeking out additional perspectives, like blogs from people who play both piano and guitar, or going deeper on a related topic, like steps to get started as a beginner.”
Până la urmă de ce să navighezi prin atâtea surse, când îți poate face Google un rezumat compilat?
Iar felia din care indiscutabil va mușca va fi cea a traficului organic. Iar core-ul Google este reprezentat de colecția de link-uri arhivate, parcă ar trebui recompensate sursele astea.

Acum curiozitatea mea este cât de în urmă e Google cu acest Bard comparat cu ChatGPT. Știm bine povestea Google+ și cât a investit Google în această platformă, abandonând după ceva timp la scor de neprezentare.
De asemenea, spuneam că m-a șocat cât de bine „conversează” ChatGPT în română, sunt curios de localizarea pe care Google e dispus să o facă.
Lasă un răspuns