
Facebook vânează multe nișe în challenge-ul lor de a acapara tot internetul sub aplicația sa. De mult am sesizat că Facebook le-a pus gând rău sistemelor online de customer support (precum Zendesk) și asta mai ales de când a introdus posibilitatea de a seta mesaje macro sau mesaje de away.
În cadrul F8 Facebook a anunțat roboții AI pentru messenger. O chestie care acum pare doar drăguță însă intuiesc că în câteva luni va fi ceva implementat la scară mai mare, probabil inițial în niște campanii drăguțe.
Însă utilitatea roboților de messenger este extrem de mare în zona de support. Trimite userul un mesaj, în back-end robotul căută un răspuns, îl oferă utilizatorului, utilizatorul spune dacă l-a ajutat DA/NU și doar după un anumit număr de interacțiuni este pus în legătură utilizatorul cu un operator uman.
Iar chestia asta de mai jos făcută de KLM e doar începutul automatizărilor. Vrând, nevrând – trăim în lumea Google și Facebook 🙂
Btw, dacă tot vorbesc de KLM și în video e un exemplu de boarding pass Amsterdam – San Francisco, iată cum e zborul – text sau video.
Lasă un răspuns