Atribuirea last click este doar o convenție

Last click attribution este cea mai mare minciună posibilă din lumea marketingului digital. În prea puține industrii comanda vine după o singură interacțiune cu brandul.

În plus, last click attribution este originar dintr-o perioadă în care cross device era o excepție, nu regula.

Sigur, asta nu elimină „convenția”. În fond, last click este la fel de greșit precum multe alte modele de atribuire.

Din păcate nici custom nu spune povestea prea bine. Prea puține businessuri (chiar și digitale) înțeleg cu adevărat ce fac cei care în final cumpără pe site-urile lor.

Și, să nu uităm, când vrei să aflii de ce nu cumpără cei care nu cumpără, răspunsul nu este dat de modelele de atribuire. În realitate, modelele de atribuire îți spun bazat pe o convenție care a fost calea de trafic a celor care au cumpărat.

Este o diferență foarte subtilă între modelele de atribuire care îți spun de unde au venit cei care au cumpărat și de ce unele canale de marketing nu au (sau par să fi) performat.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*