Articole interesante #5

Publicitatea în 2019 și după – Apropo de faptul că Google schimbă modelul licitativ din Ad Managerul oferit publisherilor

Google nu mai folosea de ani de zile în ranking etichetarea prev/next, dar a uitat să anunțe comunitatea SEO-iștilor – Ce să zic, poate peste ani vom descoperi că Google nu ține cont nici de rel=canonical (sarcasm here). Pe de altă parte, se precizează că sfatul de astăzi al Google este că utilizatorii vor să vadă tot conținutul într-o singură pagină, practic un infinite scroll
Ulterior, Google a revenit cu precizări spunând că poate alte motoarele de căutare folosesc etichetarea.

Directiva copyright: sfârșitul internetului sau nu?

Google’s European Monopoly (& Shrinking Click-Through Opportunities) – date foarte interesante despre ratele de click in Google, în varii medii

De Tik Tok aflăm de la Cristi Manafu, iar după vreo două ore de conținut consumat acolo, pare o platformă care pe viitor e posibil să nu poată fi ignorată

Years of Mark Zuckerberg’s old Facebook posts have vanished. The company says it ‘mistakenly deleted’ them. – Convenabil 🙂

 

 

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*