Cred că toată lumea a aflat deja de cozile din aeroporturi și mai ales că aeroporturile nu fac față volumului de pasageri, ceea ce determină multe curse să se anuleze.
Problema pare să fie mai degrabă la sol decât în companiile aeriene, avioane sunt, în realitate încă e departe de a se ajunge la volum dinainte de pandemie. Probabil mai sunt mici probleme la disponibilitatea piloților (iar întârzierile produc efecte în lanț).
Deși avem cozi și în Otopeni, iar de regulă cozile le-am văzut mai degrabă la ghișeele de check-in decât la controlul de pașapoarte sau cel de securitate, haosul din Vestul Europei pare de nedescris.
Adică dacă am trăit să auzim spus foarte clar să nu călătorim cu bagaje de cală decât dacă este absolut necesar și că e posibil să ajungă mai târziu bagajele, înseamnă că e serioasă treaba.
Nu ar trebui însă să mire pe nimeni. În timpul pandemiei toate companiile aeriene, toate companiile de handling și toate aeroporturile au concediat masiv oameni. Iar acum află că totuși oameni specializați în niște fluxuri nu îi iei și apoi te debarasezi de ei funcție de cum bate vântul. Și că nu poți optimiza chiar la virgulă necesarul de personal. Chiar dacă foarte des seamănă, până la urmă vorbim de un aeroport, nu de un mall..
În orice caz, în ce se va traduce toate povestea asta? Prețuri mai mari la bilete de avion.
E nesustenabil pentru nimeni să zbori dus-întors în Europa cu sub 100 EUR. Și oricum, e mai ușor să scumpești biletele de avion decât să angajezi mai mulți oameni care să facă față acestui vârf.
Lasă un răspuns