Aglomerarea niselor – o problema falsa?

Deseori se vorbeste despre o supra-aglomerare a niselor dedicate IT-ului si a produselor si serviciilor conexe. Ca exista multe site-uri atat pe .com cat si pe .ro, ca nu poti sa te bati de la egal la egal sau ca nu poti sa monetizezi pe aceasta nisa. Partial adevarat, sunt o multime de site-uri pe IT insa conținutul face diferența acum și o va face și pe termen lung. Așadar ai o părere argumentată de scris? Analizează dintre domeniile oarecum related disponibile, ia un domeniu, ia un hosting și spor la muncă. Rezultatele vor fi pe măsura dedicării și a talentului tău. Pur obiectiv.

Nu există aglomerare. Conținutul actual e prost, incomplet și redactat în grabă. Fie că te gândești să scrii în limba română și să faci marketing afiliat, fie că vrei să scrii în engleză (aici ultra-nișează-te pentru succes) și să monetizezi prin AdSense – nu există să nu poți să ajungi la un ROI pozitiv.

Trebuie doar o anumită claritate în obiective și puțin talent.

Caută să vezi unde greșesc competitorii în strategia de conținut și adaptează.

Sună a post motivațional – însă nu e. E realitatea. Conținutul IT-related din .ro este prost. Dezvoltă cu +1 mai mult decât competitorii tăi, focusează pe articole strict adresate nișei tale și citește despre cele mai bune strategii SEO pentru content.

Și e loc de mai bine. Și e loc de încasat mai mult. Inclusiv la mine.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

4 Comments on Aglomerarea niselor – o problema falsa?

  1. Daca stii sa cauti cu siguranta vei gasi si nise profitabile in orice domeniu, nise sau poti aborda si subnise. Inainte sa le te dedici domeniului respectiv trebuie sa iei in considerare mai intai daca merita verificand concurenta si cati oameni sunt interesati de acel domeniu. Incearca google keyword tool, este o unealta gratuita de cuvinte cheie, extrem de buna, la fel si marketsamurai.com pentru cei ce vor sa atace o nisa de piata.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*