Adauga continut constant

Unul dintre lucrurile pe care le-am observat in ultimul an in privinta algoritmului Google pe pielea mea si probabil chiar si pe buzunarul meu este faptul ca google te vede altfel daca adaugi site-urilor tale continut constant, chiar zilnic, insa acest continut sa fie de calitate, si repet – constant. Nu are rost sa cresti numarul linkurilor indexate din propria pagina prin taguri si continut irelevant pentru ca doar distrugi din relevanta per ansamblu a domeniului, mai ales daca linkurile interne nu au o structura atent lucrata.

Mai jos aveti un grafic cu privire la evolutia unui site care in perioade de adaugare de continut constant (un articol la 1-2 zile) a crescut iar in perioade in care adaugam continut nou mai rar a scazut.

Acest model de trafic s-a replicat la absolut toate site-urile pe care le detin personal sau le-am administrat. In perioadele in care ele erau active primeau o anumita incredere de la google astfel ca pozitiile lor in motor cresteau, iar daca nu – toata relevanta domeniului scadea. Este totusi important si ca continutul nou sa fie sustinut de cateva linkuri de intrare (nu abuzati!), niste mentiuni pe twitter te ajuta, acum este foarte important si Google Plus; prin facebook iarasi aduci cativa vizitatori care din ce am observat eu au un average visits/page mai ridicat decat din organic.

Bineinteles, in cazul in care site-ul tau este static, nu este un blog sau magazin online care sa primeasca continut nou de la sine, acest model este mai greu de realizat; nu are rost sa creezi continut aproape duplicat sau irelevant pentru propria pagina. Exista si aici capcane multe.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*