Continuitate în vânzarea accesoriilor

Acum trei ani am cumpărat un purificator de aer pentru că la noi în casă e cam mult praf și mai vin diverse miresme pe canalizare, sunt pisicile, papagalii – fiecare cu vreun miros. A costat ceva dar după atâta timp consider că a fost o investiție OK. Are o singură problemă, are două tipuri de filtre, unul de carbon și unul HEPA care se găsesc destul de greu sau discontinuu în România. Și sunt și scumpe raportat la prețurile lor de afară.
Partea bună e că filtrul HEPA se poate spăla dar după un timp se strică. Cel de carbon, nu știu dacă e bine ce fac, dar îl aspir, acesta de carbon fiind cel care defapt adună praful și mult păr de pisică.

Anul trecut am cumpărat o cană filtrantă Brita dintr-un hypermarket, era oarecum mai ieftin decât găseam în oferta magazinelor online, chiar și de la distribuitorul oficial. E mega tare să nu cari de la Mega Image bidoane de 5 litri și să bei liniștit apa de la robinet. Făcând o paranteză, când și pe ce bază am trecut la frica asta de a bea apă de la robinet?
Revenind, aceeași problemă – la hypermarket deși când am cumpărat cana filtrantă era plin de rezerve, după două-trei luni nu se mai găseau nicăieri, doar online, unde plăteai și transportul, devenind oarecum nerentabil să comanzi doar acel produs.

Îmi pare de bun simț ca atunci când vinzi un anume produs, și mai ales ca în cazul canei filtrante Brita, care era un produs cu expunere mare la raft și cu publicitate offline vizibilă, după ce ai vândut produsul de bază să continui să vinzi și accesorii aferente. Nu ocupi un raft întreg, dar hai măcar câteva bucăți să asiguri stoc continuu la vânzare pentru cei care au cumpărat de la tine produsul principal.

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*