Reclame în Facebook Messenger

Facebook a anunțat ieri posibilitatea de a crea reclame acum și în Messenger, dincolo de anunțurile pe care deja le poți face pe platforma lor.

Inițial această opțiune a fost disponibilă doar în Thailanda și Australia, dar în urma testelor bune opțiunea a fost lansată la nivel global.

Opțiunea în continuare este dată ca un fel de beta. Nu am reușit să o găsesc pe conturile la care am acces. Fie nu am căutat suficient de mult, fie încă nu este chiar globally available.

Pe lângă clasicul CPC cu direcționare pe site-ul advertiserului, opțiunea va putea fi folosită și pentru a deschide direct conversații cu brandurile.
Apropo de conversații cu brandurile, ați observat că de câteva săptămâni când intri pe o pagină de brand automat ți se deschide și fereastra de chat?
Este, probabil, modalitatea prin care Facebook vrea să semnalizeze oamenilor de marketing că pe Facebook există activitate și utilizatorii își doresc să păstreze legătura cu brandurile direct în platformă.

Reclamele nu par să se afișeze (probabil pentru moment) direct în conversații, ci în lista de persoane.

Mă întreb unde va mai pune Facebook reclame.

Probabil urmează WhatsApp și niște sponsored stories (cele din partea superioară) pentru branduri, pe modelul Google AdWords în search.

 

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

3 comentarii

    • Haha, da, cum ar fi, în timpul convorbirii: apelul dvs va fi reluat după anunțul publicitar 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*