Google plănuiește o opțiune de AdBlock direct în Chrome

Opțiunea ar urma să fie lansată în următoarele săptămâni. Ca un lucru interesant, s-ar aplica și pe versiunea de mobile a browserului.

Partea semnificativ bună pe care o văd din intrarea Google pe această „piață” este că ar regla cumva această industrie – plină de derapaje.

Opțiunea de blocare a reclamelor ar fi activată default în noul Chrome.

Române de văzut dacă Google prin acest plugin ar avea un standard de blocare a reclamelor – adică să blocheze doar o parte dintre ad-uri, acele ad-uri super deranjante precum pop-ups, overlayere sau autoplay video ads.

Nu știu dacă totuși cel mai mare vânzător de publicitate display din lume să includă în cel mai folosit browser al său o opțiune de blocare a reclamelor deranjante este cel mai bun lucru pe termen lung.

Orlando e mai optimist.

 

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

5 comentarii

    • Puțin probabil. Imaginează-ți cum va sări în cazul acela pe ei tot internetul – publisheri, advertiseri, agenții.
      Scandalul de săptămânile trecute cu retragerea unor advertiseri din Google Display/Youtube ar fi o nimica toată pe lângă această chestie.

    • Eu raman la parerea mea fiindca alta miza nu exista pentru Google in treaba asta. A vazut ca le-a mers cascadoria celor de la AdBlock si acum vor sa fure ideea pentru ca totusi au cota de piata pe care o au.

  1. AdBlock de la Google? Dacă ar fi fost 1 Aprilie… aș fi crezut sau… cum spunea cineva înaintea mea, blochează totul în afară de cei al lor.

    Cred că în curând vor veni și operatorii telecom cu opțiunea AdBlock default și cum traficul de pe mobil îl depășește pe cel de pe desktop, ne-am scos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*