Un gand vis-a-vis de sistemele de rating-uri

Îmi place foarte mult aplicația Star Taxi, chiar dacă de vreo două ori mi-am luat țeapă de la șoferi care nu au mai venit la comandă, într-una dintre cazuri în care chiar eram deja în întârziere să prind un zbor. Spre SUA. De ce îmi place, totuși? Sistemul prin care pot să văd unde este direct șoferul și mai ales sistemul de rating-uri.

Ei, nu sunt de regulă clientul cel mai bun pentru șoferii de taxi, pentru că eu dau foarte greu 5 stele. 5 Stele trebuie să însemne mașină impecabilă, șofer impecabil. Dacă serviciile sunt decente – 3 stele, dacă e peste medie – 4 stele. Dacă mașina e cu vădite probleme dar șoferul decent – 2 stele. Dacă nici mașina, nici șoferul nu sunt OK – 1 stea. Dacă simt că am fost furat – 1. spun șoferului; 2. dacă argumentele sale nu sunt suficiente – reclamație.

Ei, aș fi fericit dacă în Star Taxi 4 stele nu ar însemna faptul că sunt mari șanse să am parte de un șofer cu o mașină proastă sau de un om care se simte deranjat dacă nu îi las bacșiș. Și puteți aplica această idee la orice, că de aia de exemplu sunt fan Booking.com, ratingurile de acolo chiar îți pot spune multe pe o scară de la 1 la 10. Când șoferii sunt de 4 stele m-aș aștepta totuși cel puțin la ceva decent nu aproape întotdeauna probleme. 4 Stele!

Abonează-te la newsletter și primești săptămânal un rezumat cu ultimele articole publicate!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*